شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مشاور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری:

دفاتر پیشخوان دولت در آینده به وایمکس سیار نیاز دارند

دفاتر پيشخوان

یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱:۰۰


مشاور امور پیشخوان دولت در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با اشاره به کاربردهای قابل استفاده تکنولوژی وایمکس در دفاتر پیشخوان دولت گفت: وایمکس سیار نیاز آینده دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت است.

وایمکس نیوز - زهیر طیب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به برنامه های کانون دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت برای استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی به منظور ارتباط دهی این دفاتر افزود: تاکنون دفاتر خدمات ارتباطی به دلیل مستقر بودن از سرویس های ثابت بیشتر استفاده می کردند اما امروزه و با ورود تکنولوژی های جدید بی سیم به طور قطع برای این دفاتر مقرون به صرفه خواهد بود که سیستم های خود را به تکنولوژی های بی سیم مجهز کنند.

وی با بیان اینکه ارتباط فعلی دفاتر خدمات پیشخوان دولت از طریق فناوری ADSL – اینترنت پرسرعت با سیم – است ، بیان کرد: هم اکنون نیازی به استفاده از اینترنت وایمکس در این دفاتر احساس نمی شود اما در آینده نزدیک و با صدور مجوز وایمکس سیار به اپراتورها، خدمات این دفاتر می تواند در راستای استفاده از این سرویس تعریف شود.

طیب گفت: برای مثال عاملان دفاتر پیشخوان برای تهیه گزارش و ارسال آنلاین آن می توانند از تکنولوژی وایمکس سیار استفاده کنند که این بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو